вторник, 18 февраля 2014 г.

Автовиробники та імпортери теж заявляють про тиск на бізнес...

Найбільші оператори автомобільного ринку слідом за корпорацією "Богдан", що заявила про закриття представництв через тиск контролюючих органів, називають системні побори з бізнесу основною проблемою для автовиробництва і ринку в цілому...Таку думку висловив в ході "круглого" ​​столу в рамках акції "Автомобіль року" генеральний директор Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко, пише "Інтерфакс-Україна".
"У нашій країні це відноситься не тільки до автовиробництва, а до виробництва взагалі - поки не зникне система поборів із бізнесу, виробництво і ринок зростати не будуть", - заявив генеральний директор.
Як приклад нових схем звільнення від податків Назаренко навів ініціативу уряду, яку планується внести до Верховної ради, про звільнення від сплати податків і зборів, автомобілів, переданих не тільки багатодітним сім'ям, а й чиновникам.
"Замість того, щоб допомогти вітчизняному автопрому не введенням додаткових поборів типу спецмита або утилізаційного збору, а, наприклад, пільговим кредитуванням, і щоб за бюджетні гроші купувалися вітчизняні авто, хочуть звільнити від податків і зборів авто для чиновників!", - Зазначив Назаренко.
При цьому з посиланням на оцінку експертів він повідомив, що в Україну в 2013 році з використанням різних схем уникнення від сплати податків і зборів ввезено 85 тисяч автомобілів проти 5 тисяч у 2012 році, що говорить про те, що замість очікуваного поповнення бюджету відзначається збільшення контрабандного ввезення іномарок майже в 20 разів.
"Це кричуща проблема - у нас неможливо вести бізнес легально. Це проблема номер один", - підтримав главу ВААІД голова наглядової ради ПрАТ "Єврокар" Олег Боярин.
Крім того, зазначає він, що ведення бізнесу ускладнюють і нові постанови НБУ про порядок придбання валюти.
Про можливість закриття дилерських підприємств повідомив і віце-президент корпорації "УкрАВТО" Вахтанг Васадзе.
"Головне сьогодні - хоча б утримати наявні робочі місця", - зазначив він.
"Сьогодні ми думаємо не скільки машин продамо, а скільки підприємств закрити, і скільки залишити, скільки на них буде працювати людей... Ось "Богдан" вже закрив дев'ять підприємств...", - додав Боярин.
Як повідомлялося, ВААІД звернулася до уряду України з вимогою вжити невідкладних заходів щодо стабілізації ситуації на автомобільному ринку з урахуванням зменшення обсягів ринку, нестабільної ситуації на валютному ринку, високих податків на імпорт авто, що "призводить до загрози нормальному функціонуванню операторів".

Комментариев нет:

Отправить комментарий