суббота, 9 марта 2013 г.

Авіакомпанія Ярославського вже у квітні може зайняти нішу "Аеросвіту", - джерело

  Олександр Ярославський. Фото: sport-express.ua

Заявка "Авіаліній Харкова" на отримання сертифікату експлуатанта авіарейсів була подана в кінці січня і знаходиться в процесі розгляду, повідомили в Державіаслужбі, пише журнал Forbes.
За словами джерела, близького до групи Ярославського, позитивного рішення за заявкою очікують до кінця березня - термін розгляду подібних заявок Державіаслужбою становить до 60 днів з моменту подачі.
Згідно з інформацією джерела в DCH, зараз група розглядає кілька варіантів роботи майбутнього авіаперевізника. Один з них - створення повномасштабної авіакомпанії, яка почне виконувати як чартерні, так і регулярні рейси. У цьому випадку авіапарк компанії складатиметься з Boeing 767 і Boeing 737.
Переговори про отримання цих машин у лізинг розпочаті, свідчить джерело, однак про конкретну кількість літаків поки що не мовиться.
"Якщо плани компанії щодо Boeing 767 реальні, авіаперевізник Ярославського, швидше за все, спробує зайняти нішу далекомагістральних перевезень, що пустує після відходу з ринку "АероСвіту". Ніша польотів на курорти Південно-Східної Азії залишається незайнятою, нова авіакомпанія цілком може домовитися з туроператорами і виконувати чартерні рейси в цей регіон", - каже експерт, близький до авіаційних кіл.
Також, за його словами, наявність у парку далекомагістральних літаків Boeing 767 (зараз такі лайнери є тільки у "АероСвіту") дозволить запропонувати конкурентний продукт, основне достоїнство якого - прямий переліт.
"Щоправда, ці літаки, швидше за все, будуть базувані у Києві, оскільки для польотів з Харкова на далекомагістральні маршрути немає достатнього попиту. З Харкова та ближніх регіонів можна буде возити частина пасажирів, тим самим завантажуючи місцевий аеропорт", - пояснив експерт.
Згідно з оцінками дерела видання, лише для запуску авіакомпанії Ярославському знадобиться не менше $10 млн.
Зазначимо, що "Авіалінії Харкова", створені у 1998 році, припинили виконання авіарейсів у 2001-му. Влітку минулого року компанію купив "Нью Системс АМ" за $150 тис. 
У 2008 році компанія Ярославського "Нью Системс АМ" взяла аеропорт "Харків" в оренду на 49 років. У реконструкцію комплексу бізнесмен вклав $107,2 млн, ще $ 191,3 виділила держава.

Комментариев нет:

Отправить комментарий