среда, 12 марта 2014 г.

Nissan оновив NT400 Cabstar...

Японська компанія Nissan розпочала поставки до європейських дилерських центрів оновленої версії вантажівки NT400 Cabstar. Повна маса автомобіля може варіюватися залежно від модифікації від 2,8 до 4,5 тонн. Конструктори змогли домогтися поліпшених показників за навантаженням на транспортний засіб, зниження експлуатаційних витрат і збільшення інтервалів ТО (з 30 000 км до 40 000 км). Також на новинці поліпшили двигун, встановили нові системи безпеки та підвищили комфорт для водія. Новий 2,5 літровий турбодизель з системою Common rail доступний в трьох різних потужностях з діапазоном від 121 до 145 к.с.... Новий двигун став на 45 кг легшим від агрегату, на заміну якому він був розроблений. Довжина вантажівки знаходиться в діапазоні від 4546 мм до 6346 мм, довжина колісної бази становить 2500 мм, 2900 мм або 3400 мм. Корисне навантаження варіюється від 1125 кг до 2768 кг залежно від повної маси, вихідної потужності, а також версії кабіни (Single Cab або Double Cab).
Візуальні оновлення включають нову гратку радіатора, фари і покажчики поворотів, які тепер інтегровані також в зовнішні дзеркала заднього виду. Новий колір - темно-сірий металік замінить синій металік в доступній палітрі кольорів кузова. Крім цього, доступні білий, червоний та сріблястий металік.

Нові військові розробки України на базі КрАЗ...

Науково-виробничий комплекс «Іскра», який вже давно співпрацює з «АвтоКрАЗ», працює над виготовленням радіолокаційної станції РЛС МР-1 на базі українського всюдиходу КрАЗ.
У прес-релізі компанії повідомляється, що радіолокаційна станція МР-1 має ряд істотних переваг перед зарубіжними РЛС метрового діапазону. Зокрема, МР-1 має малий час розгортання (5 хв), на відміну від, наприклад, 30 хв у РЛС НЕБО-СВУ.
Головною особливістю станції є те, що вона дозволяє виявляти повітряні цілі, виконані за технологією «stealth». До того ж РЛС МР-1 дозволяє оцінити висоту цілі, тоді як РЛС «СХІД-Е» такої можливості не має.
Всю апаратуру станції РЛС МР-1 розміщено на одному повнопривідному автомобілі КРАЗ (6х6), на відміну від трьох транспортних одиниць у РЛС 55Ж5. Апаратуру виконано на сучасній цифровій базі, що дозволяє їй ефективно інтегруватися як до військової, так і до громадянської системи контролю повітряного простору. РЛС дозволяє сполучатися практично з будь-якими споживачами радіолокаційної інформації з використанням як стандартних, так і нестандартних протоколів обміну. РЛС МР-1 може вийти на Держвипробування вже в 2015 році....

«Група ГАЗ» розпочала серійне виробництво автомобіля «ГАЗель NEXT» із дворядною кабіною...

«Група ГАЗ» розпочала серійне виробництво автомобіля «ГАЗель NEXT» із дворядною кабіноюГорьківський автозавод «Групи ГАЗ» перейшов до серійного виробництва вантажопасажирської версії легкого комерційного автомобіля «ГАЗель NEXT». Автомобіль обладнано комфортабельною кабіною з двома рядами сидінь і додатковими дверима. Вантажопасажирську модифікацію «ГАЗель NEXT» призначено для використання у всіх сферах бізнесу, в роботі муніципальних служб, для перевезення ремонтних і сервісних бригад. Автомобіль із дворядною кабіною випускається в двох варіантах: зі стандартною (ГАЗ A22R22) та подовженою (ГАЗ A22R32) колісними базами. Особливість, що відрізняє новий автомобіль від вантажопасажирської версії «ГАЗелі БІЗНЕС» - наявність додаткової двері в задній частині салону. Ширина дверей - 63 см. Наявність третьої двері дозволяє не тільки підвищити зручність входу та виходу пасажирів заднього ряду, але і збільшити кількість пасажирських місць до шести. Простору кабіну обладнано всім необхідним для комфортабельної поїздки: додатковим обігрівачем, розеткою на 12В в задній частині салону, додатковим поручнем, гачками для одягу та підсвічуванням підніжки. Всі автомобілі з дворядної кабіною комплектуються передпусковим підігрівачем та акумуляторною батареєю підвищеної ємності. Базова комплектація вантажопасажирської модифікації автомобіля NEXT також включає круїз контроль, електросклопідйомники та підігрів дзеркал, сигналізатор відкритого положення дверцят, передній і задній стабілізатори поперечної стійкості, регульовану по висоті рульову колонку та бортовий комп'ютер. До стандартної комплектації автомобіля з подовженою колісною базою також входить АБС. Серед доступних опцій - блокування диференціала заднього мосту та водійське сидіння з п'ятьма рівнями регулювання. Створені на основі кращих технічних рішень автомобілі сімейства NEXT відповідають найсучаснішим стандартам ергономіки, надійності, безпеки. Проектування автомобіля, вибір варіантів конструкції проводилися на підставі ретельного вивчення думки споживачів і з використанням інженерних ресурсів провідних світових виробників вузлів і компонентів. Автомобіль «ГАЗель NEXT» має розширену гарантію - три роки або 150 тис. км пробігу. Міжсервісний інтервал - до 20 тис. км....

Реактивна вантажівка на 36 тисяч кінських сил...

Реактивна вантажівка на 36 тисяч кінських силНайшвидша вантажівка в світі побила черговий світовий рекорд. Модель Shockwave, яку створено на базі тягача Peterbilt, ставить рекорди вже протягом 30 років. Торік автомобіль поміняв власника, який суттєво покращив транспортний засіб, і тепер він став ще швидший. На даний момент чотиритонний Shockwave має потужність 36 тисяч к.с. Завдяки реактивним двигунам він здатний долати 402 метра за 6,5 секунди. Офіційно зафіксована максимальна швидкість тягача становила 605 км/год. Під час розгону водієві доводиться терпіти перевантаження до 6G, а при гальмуванні, для якого використовуються військові парашути, негативне перевантаження зростає до -9G....

Малогабаритний гусеничний навантажувач від Kubota...

Японська машинобудівна корпорація Kubota представила нову модифікацію малогабаритного навантажувача на гусеницях. Модель SLV90-2 укомплектовано новим дизельним двигуном потужністю 92 к.с. Силовий агрегат відповідає високому екологічному стандарту Tier 4 на чистоту вихлопу. Техніка належить до легкого вантажного сегменту та має вантажопідйомність 2665 кг при максимальному зусиллі ковша рівному 3600 кг. Для широкого спектру застосування навантажувача моделі SLV90-2 компанія розробила спеціальний шлейф навісних знарядь. Оператор може використовувати ківш з прямою кромкою, універсальний ківш «4 в 1», вила для піддонів та ін....

Агресивний тюнінг Volkswagen Amarok....

Агресивний тюнінг Volkswagen AmarokВсе більше автовласників бажають виділятися на своєму транспортному засобі в автомобільному потоці. Тому інтерес до тюнінгованих автомобілів із кожним роком тільки зростає. Наприклад, в Женеві буде представлено новий варіант пікапа Volkswagen Amarok від німецького тюнінгового ательє MTM (Motoren Technik Mayer). Новинку оснащено восьмициліндровим двигуном V8 TDI на 410 к.с. Це дозволяє новинці розігнатися від 0 до 100 км/год за 6 секунд, а максимальна швидкість складає 222 км/год.
Від MTM Volkswagen Amarok також отримав нову підвіску з пневматичними ресорами та стрижнями Panhard, а також дисковими 405-міліметровими гальмами. Чорний колір новинки відмінно поєднується з хромованими деталями та 22-дюймовими легкосплавними дисками BBS SV, які йдуть з шинами Michelin Latitude 295/40....

Перший у світі повнопривідний гібридний підйомник...

ібридні двигуни отримують все більше визнання. Новим трендом в будівельному сегменті стала установка подібних силових агрегатів на нову техніку. Наприклад, американська компанія JLG Industries Inc. представила перший у світі повнопривідний гібридний підйомник з електроприводом H340AJ. Дизельне пальне дозволяє новинці не поступатися в потужності аналогічним моделям, забезпечуючи при цьому низькі експлуатаційні витрати, зменшення споживання пального та рівня шуму. На новинці встановлено 4 незалежних електродвигуна, які отримують живлення від дизельного генератора. Електрична енергія зберігається у восьми 6V акумуляторах, які заряджаються набагато швидше, ніж звичайні свинцево-кислотні батареї.
Виробник відзначає високу прохідність техніки, оскільки завдяки повнопривідності техніки (опціонна можливість) машина може працювати на різних поверхнях, включаючи бруд і пересічену місцевість....