суббота, 13 декабря 2014 г.

Половину бюджету «Укравтодору» становлять валютні кредити



Грузовые перевозки  по Украине, Европе, СНГ. Любые типы грузовых авто.Звоните.
Контакты : 066 4154725,  095 2533119,  067 6351879( запишите номер), http://gruz-trans.blogspot.com


Харьков Днепропетровск Киев Одесса Николаев Херсон Симферополь Запорожье
Чернигов Винница Хмельницкий Тернополь Черновцы Львов



Останніми роками «Укравтодор» займав значні суми на Заході, і час погашення цих кредитів збігся зі стрибком курсу на валютному ринку України. Тому тепер у компанії думають не про ремонт та будівництво доріг, а про те, як повернути ці гроші. Таку думку в ефірі радіостанції Голос Столиці висловив аналітик видання «Транспортний бізнес» В’ячеслав Коновалов.

Нові дороги в 2015 році в Україні навряд чи з’являться. Як сказав віце-прем’єр-міністр Валерій Вощевський, у держави на сьогоднішній день немає на це необхідного ресурсу, і в наступному році, швидше за все, він також не з’явиться.
Заяву віце-прем’єра в ефірі радіостанції Голос Столиці прокоментував аналітик видання «Транспортний бізнес» В’ячеслав Коновалов.
Чи не стане тимчасове заморожування будівництва доріг точкою неповернення?
– Насправді, ця точка неповернення щороку відкладалася. Справа в тому, що і «Укравтодор», і «Укрзалізниця» проїдали радянський спадок. Щороку заявлялося, що от у наступному році буде катастрофа, але якимось чином колапсу не траплялося. Для розуміння – бюджет «Укравтодору» близько 16 мільярдів гривень. А у нас 170 тисяч доріг, на утримання яких необхідно 24 мільярди гривень. Це мінімальна науково обґрунтована сума. Що робили – ямковий ремонт, чиновники на верхах крали великі суми, чиновники на низах крали КАМАЗами будівельні матеріали. А що б «відстрочити» критичний момент у дорожній інфраструктурі, брали кредити на Заході, причому у валюті. Зараз ці кредити, які становлять приблизно половину бюджету «Укравтодору», необхідно повертати, а який сьогодні курс долара – всі прекрасно знають. Яким чином викручуватимуться з цієї ситуації – ніхто виразної відповіді не дає.
Виходить, що зі статусом транзитної країни Україна може прощатися?
– Ні, частково ми продовжуємо реалізовувати ряд транзитних проектів за рахунок кредитних коштів ЄБРР. Інше питання, що це магістральні дороги, не треба забувати, що було оголошено концепцію про децентралізацію і управління місцевими дорогами передають в регіони. «Укравтодору» залишаються лише магістральні дороги, умовно кажучи, 10-15 тисяч кілометрів, все інше віддається на місця, але фінансування віддається непропорційно. Виходить, що, умовно кажучи, було 1000 гривень, але всім по трохи, а зараз залишається 700 гривень на магістральні, а 300 гривень на місця, і крутіться як хочете.
Чому відмовляються від ідеї передачі частини доріг у приватні руки?
– А хто з великих міжнародних інвесторів прийде в країну у переддефолтному стані?
Так навіть не запрошують.
– Тому у мене багато запитань до пана віце-прем’єра, який був помічений у корупції, але якимось чином від неї «здихався».
Тобто будемо без нових доріг?
– А куди подітися? Тому такими чиновниками тільки люстрація через сміттєві баки.
Читати повністю: http://newsradio.com.ua/2014_12_12/Polovinu-bjudzhetu-Ukravtodoru-stanovljat-valjutn-krediti-ekspert-9314/

Комментариев нет:

Отправить комментарий