Грузовые перевозки по
Украине, Европе, СНГ. Любые типы грузовых авто.Звоните.
Контакты : 066 4154725, 095 2533119, 067 6351879( запишите номер), http://gruz-trans.blogspot.com
Контакты : 066 4154725, 095 2533119, 067 6351879( запишите номер), http://gruz-trans.blogspot.com
Харьков Днепропетровск Киев
Одесса Николаев Херсон Симферополь Запорожье
Чернигов Винница Хмельницкий
Тернополь Черновцы Львов
Нові дороги в 2015 році в Україні навряд чи з’являться.
Як сказав віце-прем’єр-міністр Валерій Вощевський, у держави на
сьогоднішній день немає на це необхідного ресурсу, і в наступному році,
швидше за все, він також не з’явиться.
Заяву віце-прем’єра в ефірі радіостанції Голос Столиці прокоментував аналітик видання «Транспортний бізнес» В’ячеслав Коновалов.
Чи не стане тимчасове заморожування будівництва доріг точкою неповернення?
– Насправді, ця точка неповернення щороку відкладалася.
Справа в тому, що і «Укравтодор», і «Укрзалізниця» проїдали радянський
спадок. Щороку заявлялося, що от у наступному році буде катастрофа, але
якимось чином колапсу не траплялося. Для розуміння – бюджет
«Укравтодору» близько 16 мільярдів гривень. А у нас 170 тисяч доріг, на
утримання яких необхідно 24 мільярди гривень. Це мінімальна науково
обґрунтована сума. Що робили – ямковий ремонт, чиновники на верхах крали
великі суми, чиновники на низах крали КАМАЗами будівельні матеріали. А
що б «відстрочити» критичний момент у дорожній інфраструктурі, брали
кредити на Заході, причому у валюті. Зараз ці кредити, які становлять
приблизно половину бюджету «Укравтодору», необхідно повертати, а який
сьогодні курс долара – всі прекрасно знають. Яким чином
викручуватимуться з цієї ситуації – ніхто виразної відповіді не дає.
Виходить, що зі статусом транзитної країни Україна може прощатися?
–
Ні, частково ми продовжуємо реалізовувати ряд транзитних проектів за
рахунок кредитних коштів ЄБРР. Інше питання, що це магістральні дороги,
не треба забувати, що було оголошено концепцію про децентралізацію і
управління місцевими дорогами передають в регіони. «Укравтодору»
залишаються лише магістральні дороги, умовно кажучи, 10-15 тисяч
кілометрів, все інше віддається на місця, але фінансування віддається
непропорційно. Виходить, що, умовно кажучи, було 1000 гривень, але всім
по трохи, а зараз залишається 700 гривень на магістральні, а 300 гривень
на місця, і крутіться як хочете.
Чому відмовляються від ідеї передачі частини доріг у приватні руки?
– А хто з великих міжнародних інвесторів прийде в країну у переддефолтному стані?
Так навіть не запрошують.
– Тому у мене багато запитань до пана віце-прем’єра, який був помічений у корупції, але якимось чином від неї «здихався».
Тобто будемо без нових доріг?
– А куди подітися? Тому такими чиновниками тільки люстрація через сміттєві баки.
Читати повністю: http://newsradio.com.ua/2014_12_12/Polovinu-bjudzhetu-Ukravtodoru-stanovljat-valjutn-krediti-ekspert-9314/
Читати повністю: http://newsradio.com.ua/2014_12_12/Polovinu-bjudzhetu-Ukravtodoru-stanovljat-valjutn-krediti-ekspert-9314/
Комментариев нет:
Отправить комментарий